Chęć posiadania dobrej sylwetki nie jest czymś, co można osiągnąć z dnia na dzień.
Ciężko schudnąć i ciężko się tego trzymać, może nie masz wystarczających umiejętności.
Teraz jest wielu entuzjastycznych internautów, którzy podzielili się swoimi najbardziej dumnymi wskazówkami i trikami po udanej utracie wagi, co jest bardzo inspirujące. Jeśli Ty też chcesz jak najszybciej zrealizować plan odchudzania, spróbuj!

1.Uczyń sofy i łóżka „strefami wolnymi od żywności”

Gdy tylko wiele osób usiądzie na sofie lub położy się w łóżku z przekąskami, wiele rzeczy chwycą do ust i zjedzą je zupełnie nieświadomie. A jeśli usiądziesz przed stołem i normalnie jesz za pomocą sztućców, będziesz mógł wyraźniej wiedzieć, co jesz, ile zjadłeś, kiedy jesteś pełny i musisz przestać. W ten sposób udało mi się schudnąć ponad 45kg w ciągu zaledwie jednego roku.

2.Nie zwracanie uwagi na wagę

Od dłuższego czasu mam obsesję na punkcie utrzymywania wagi na niskim poziomie. Ale kiedy przestałem przejmować się liczbami na wadze i skupiłem się bardziej na zdrowiu, naukowym odżywianiu, podjadaniu owoców i warzyw oraz ćwiczeniach, waga naprawdę zaczęła spadać, a moje ciało czuło się lepiej!

3.Nie patrz w lustro

Lustro pełnowymiarowe często może zaobserwować zmiany w kształcie ciała. Ale jeśli nie masz lustra lub nie patrzysz w lustro, możesz lepiej postrzegać swoje postępy po tym, jak się czujesz, a nie jak patrzysz w lustro. To jest świetne, pozwala uniknąć trafienia za brak wyników w krótkim okresie.

4.Nie hamuj apetytu, zaspokajaj go w zdrowy sposób

Żywności, takiej jak pizza i chleb, trudno odmówić. Zaakceptowanie apetytu na jedzenie jest pierwszym krokiem do utraty wagi. Wtedy znajdę zdrowsze sposoby na zaspokojenie apetytu. Na przykład użycie tłuczonych ziemniaków do zrobienia pizzy bez mąki, zdrowej i pysznej, byłoby świetnym sposobem na zaspokojenie moich pragnień na pizzę. Może brzmi to niewiarygodnie, ale to prawda!

5.Zastąp nudne jedzenie czymś satysfakcjonującym

Kiedy się nudzę, wybieram przekąskę, ale szybko uświadamiam sobie: Właściwie nie jestem głodny. Po prostu czuję się niespokojny w wolnym czasie i szukam czegoś do zrobienia. Więc później przerzuciłam się z podjadania na robienie manicure i to też stało się przyjemnością. Kiedy wybieram w sklepie zdrową żywność, nagradzam się nowym kolorem lakieru. Moja ulubiona marka lakierów do paznokci stała się moją najlepszą nagrodą za nieprzejadanie się.

6.Uprawiaj sport, który naprawdę lubisz

Zamiast zmuszać się do zakochania się w siłowni, znajdź sport, który naprawdę lubisz. Wyniki będą bardzo różne! Uprawiając sporty, które kochasz, takie jak piesze wycieczki, jazda na rowerze, joga, pływanie, jazda na nartach itp., możesz sprawić, że poczujesz się bardziej spragniony ruchu i nie możesz się doczekać, aby przejść do następnego etapu fitnessu, ponieważ nie ma nic przyjemniejszego niż ćwiczenie!

7.Zacznij pić czarną kawę

Zacznij pić czarną kawę zamiast śmietanki i cukru lub aromatyzowanych cappuccino, cappuccino i macchiato z karmelem.

8.Unikaj napojów gazowanych

CodZaleca się zakup kilku butelek o pojemności 900 ml, dobrze je oznakuj i upewnij się, że wypijesz 240 ml wody w określonym czasie, a następnie ponownie napełnij butelkę i powtórz to, aby mieć pewność, że możesz wypić 1800 ml wody każdego dnia. Gdy poczujesz, że nie jesteś już chronicznie odwodniony, ogólnie poczujesz się znacznie lepiej i łatwiej wykonasz ćwiczenia.

9.UPij dużo wody

CodZaleca się zakup kilku butelek o pojemności 900 ml, dobrze je oznakuj i upewnij się, że wypijesz 240 ml wody w określonym czasie, a następnie ponownie napełnij butelkę i powtórz to, aby mieć pewność, że możesz wypić 1800 ml wody każdego dnia. Gdy poczujesz, że nie jesteś już chronicznie odwodniony, ogólnie poczujesz się znacznie lepiej i łatwiej wykonasz ćwiczenia.

10.Ogranicz dodawanie cukrów w żywności

Staraj się kontrolować spożycie cukru i unikaj wszystkich dodanych cukrów tak bardzo, jak to możliwe. Oznacza to, że nie wolno jeść słodyczy, deserów, ciastek, słodzonych napojów, syropów, miodu itp. Wiele dmuchanych produktów spożywczych zawiera również dużo cukru i nie można ich jeść. Świeże owoce są w porządku. Możesz dodać do jogurtu minimalną ilość rodzynek, aby zaspokoić swoje preferencje dotyczące słodyczy, a przy niewielkiej ilości ćwiczeń możesz szybko schudnąć!

Przestań fantazjować i zacznij działać! Zamień „Mam nadzieję” na „Mogę”, wyznacz sobie realistyczne cele i pracuj nad ich osiągnięciem!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.